Благодійна програма “Допомога транзитним таборам та сім’ям зони АТО”
uzor 1

 

Луганська обласна

благодійна організація

Фонд громад Луганщини «ХОРС»

uzor 2
Фонд громад Луганщини «ХОРС»
Луганська обласна благодійна організація
Фонд громад Луганщини «ХОРС»
Луганська обласна благодійна організація
Фонд громад Луганщини «ХОРС»
Луганська обласна благодійна організація
Фонд громад Луганщини «ХОРС»
Луганська обласна благодійна організація
Фонд громад Луганщини «ХОРС»
Луганська обласна благодійна організація
Фонд громад Луганщини «ХОРС»
Луганська обласна благодійна організація

Активісти Фонду внаслідок проведення антитерористичної операції (АТО) були вимушені покинути свої домівки та організувати свій побут в різних регіонах України – у Полтавській, Харківській, Львівській, Київській та Кіровоградській областях. Зіткнувшись з побутовими проблемами у пошуку житла, роботи, відсутності елементарних побутових засобів та теплих речей, дуже добре розуміють на скільки складно та важко організувати своє життя у нових умовах, а ще важче – піклуватися за своїми дітьми та старіючими батьками.

Незважаючи на переїзд та зміну діяльності, активісти Фонду продовжують підтримувати тих, хто залишився, покидає або вже покинув зону АТО, а також співпрацювати з місцевими органами влади Луганщини, на території яких розміщені тимчасові переселенці та облаштовані транзитні табори.

Незважаючи на труднощі, ми всі віримо та сподіваємося, що повернемося до себе до дому, в Україну.

 1. Мета и напрямки Програми

Мета програми: надання допомоги мешканцям Луганщини, які знаходяться, покидають або вже покинули зону АТО, у вирішенні проблем, пов’язаних з забезпеченням свого тимчасового перебування в інших регіонах України.

 Напрямки роботи Програми:

На підставі аналізу інформації о проблемах, з якими зіткнулися у повсякденному житті мешканці Луганської області, що були вимушені покинути зону АТО, були визначені наступні напрямки Програми:

  1. Допомога транзитним таборам, які організовані при підтримці місцевих органів влади на території України.
  2. Допомога дітям дошкільного та шкільного віку, які вимушені перебувати та адаптуватись до нових навчальних, медичних або соціальних закладів.
  3. Адресна допомога сім'ям, які не мають засобів на утримання тимчасового житла та придбання самих необхідних продуктів харчування, лікарських засобів та речей.

 2. Процедура надання благодійної допомоги

Благодійна допомога може надаватись в товарній або грошовій формах.

Для того, щоб стати бенефіціарієм Програми (тобто тим, хто отримує допомогу у вирішенні проблем по одному із трьох напрямків Програми), необхідно підготувати відповідні документи та передати їх у електронному вигляді (скановані версії з оригіналів) координатору Програми.

 

Прийом заявників здійснюється:

  • на підставі наданих документів
  • терміни збору коштів для кожного заявника визначаються керівництвом Фонду згідно черговості отриманих заяв
  • період збору коштів може обмежуватись та визначається  по кожній заяві окремо
  • сума коштів визначається персонально по кожному заявнику на підставі наданих офіційних документів (рахунки, звернення та ін. необхідна інформація).

та регулюється відповідними рішенням Правління та дирекції Фонду.

 2.1 Перелік документів, які необхідно надати для отримання благодійної допомоги

 По напрямку 1. "Допомога транзитним таборам, які організовані при підтримці місцевих органів влади на території України":

  • лист-прохання на ім'я директора Фонду від відповідального за діяльність табору органа державної влади або місцевого самоврядування про надання конкретного виду благодійної допомоги та обґрунтування її потреби;
  • у випадку отримання допомоги у грошовій формі, необхідно надати документи, що підтверджують вартість/розцінки товарів чи послуг, що були заявлені в листі про надання благодійної допомоги (рахунок, товарний чек, квитанція на оплату СПД тощо. При цьому проведення проплат та закупівел від імені Фонду не повинно суперечити процедурам Фонду)

 По напрямку 2 - " Допомога дітям дошкільного та шкільного віку, які вимушені перебувати та адаптуватись до нових навчальних, медичних або соціальних  закладів"

  • лист-прохання на ім'я директора Фонду від керівника установи (школи, дитячого садка, лікарні та т.п.), які відвідують або перебувають діти вимушених переселенців, про надання конкретного виду благодійної допомоги та обґрунтування її потреби;
  • у випадку отримання допомоги у грошовій формі, необхідно надати документи, що підтверджують вартість/розцінки товарів чи послуг, що були заявлені в листі про надання благодійної допомоги (рахунок, товарний чек, квитанція на оплату СПД тощо)

 

По напрямку 3 - "Адресна допомога сім'ям, які не мають засобів на утримання тимчасового житла та придбання самих необхідних продуктів харчування, лікарських засобів та речей":

  • заява дозвільної форми на ім'я директора Фонду с проханням надати  благодійну допомогу та вказати обґрунтування та конкретний вид допомоги;
  • у випадку отримання допомоги у грошовій формі, необхідно надати документи, що підтверджують вартість/розцінки товарів чи послуг, що були вказані в заяві про надання благодійної допомоги (рахунок, товарний чек, квитанція на оплату СПД тощо)

 

2.2 Документи, які необхідно надати після отримання благодійної допомоги:

Після отримання благодійної допомоги координатору програми необхідно надати:

  • документи, що підтверджують цільове використання допомоги (фотографії отриманих або придбаних товарів або бенефіціаріїв);
  • у випадку отримання допомоги у грошовій формі – оригінали документів, що підтверджують вартість придбаних товарів чи послуг (рахунок, товарний чек, квитанція на оплату СПД з копією свідоцтва/витягу про державну реєстрацію СПД)

 3. Процедура збору добровільних пожертв на реалізацію Програми

Благодійні добровільні пожертви приймаються у товарній та грошовій формах.

Процедура отримання пожертв у товарній формі обговорюється у кожному  випадку окремо.

Пожертви у грошовій формі можуть бути отримані у безготівковій формі шляхом переказу на розрахунковий рахунок Фонду (для гривневих надходжень), або на картковий рахунок голови правління (для надходжень у доларах США)

 Реквізити  для перерахування благодійних пожертв в межах України:

ЛОБО “Фонд громад Луганщини “Хорс”

Код ЄДРПОУ Фонду: 38681265

Р/р №260092188693

Відділення №323/16 АБ “Укргазбанк” м. Полтава[1]

МФО 320478

Код ЄДРПОУ банку: 23697280

призначення платежу: «благодійна допомога транзитним таборам та сім’ям зони АТО»

(примітка: благодійник може конкретизувати, на який саме напрямок Програми має піти його допомога, додав у дужках відповідний номер напрямку   – 1,2 або 3).

Надання допомоги з-за меж України можливе тільки в іноземній валюті на валютний рахунок Фонду або голови правління Фонду.  Обговорити деталі щодо перерахування благодійних пожертв в іноземній валюті для реалізації благодійних програм Фонду можна отримати надіславши запит на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 Реквізити  для перерахування благодійних пожертв з-за меж України в іноземній валюті:

ЛОБО “Фонд громад Луганщини “Хорс”

Код ЄДРПОУ Фонду: 38681265

Р/р №26006188693.840

Відділення №350/12 АБ “Укргазбанк” м. Луганськ

МФО 320478

Код ЄДРПОУ банку: 23697280

призначення платежу: «благодійна допомога транзитним таборам та сім’ям зони АТО»

(примітка: благодійник може конкретизувати, на який саме напрямок Програми має піти його допомога, додав у дужках відповідний номер напрямку   – 1,2 або 3).

 4. Період діяльності Програми

Програма діє з 1 липня 2014 року до встановлення безпечних умов для перебування та життя в містах і районах Луганщини, де проводиться АТО або інші військові дії.

 5. Адміністрування та звітність Програми

В рамках Програми можуть бути компенсовані витрати, які були пов’язані з отриманням пожертв та пошуком фінансування на реалізацію напрямків Програми (в т.ч. транспорті витрати, витрати на зв'язок та комунікації, розхідні матеріали та канцтовари)

Адміністративні витрати не можуть перевищувати 20% від розміру отриманих пожертв.

Рішення про компенсацію адміністративних витрат приймаються правлінням Фонду.

Інформація та звіти про отриманих пожертвах та наданої допомоги розміщуються на сайті фонду http://hors.open.lg.ua та сторінці в соціальній  мережі https://www.facebook.com/pages/Фонд-Громад-Луганщини-ХОРС/

 6. Контакти

Директор Фонду:

Ганна Аладжальян  +380665926462; +380665063568

 [1] Організація тимчасово знаходиться у м. Полтава

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Наші контакти

91005, м. Луганськ,
вул. Марії Раскової, буд.7а (офіс 414)
Тел./факс: +38(0642) 49-39-79,
                +38(099) 941-86-55
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

23 6Детальніше

Дослідження

2015 01 31

Партнери

Погода

 

Яндекс.Погода